13 lip 2008

MIKOŁAJEK MA 5 LAT!


Proszę o chwilę cierpliwości- ładowanie muzyczki:)




Królu mój, ty śpij, ty śpij, a ja,

Królu mój, nie będę dzisiaj spał.

Kiedyś tam będziesz miał dorosłą duszę,

Kiedyś tam, kiedyś tam ...

Ale dziś jesteś mały jak okruszek,

Który Los rzucił nam.



Skarbie mój, ty śpij, ty śpij, a ja,

Skarbie mój, do snu ci będę grał.

Kiedyś tam będziesz spodnie miał na szelkach,

Kiedyś tam, kiedyś tam ...

Ale dziś jesteś mały jak muszelka,

Którą Los rzucił nam.


Kiedyś tam będziesz miał dorosłą duszę,

Kiedyś tam, kiedyś tam ...

Ale dziś jesteś mały jak okruszek,

Który Los zesłał nam.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Życzenia już Ci na pewno składali,
twarz twoja była uśmiechnięta,
ale jest jeszcze jedna osoba,
która o Tobie pamięta.
Ona właśnie Tobie życzy
wiele szczęścia i słodyczy,
wiele wspomnień, miłych wrażeń
i spełnienia wszystkich marzeń...
Sto lat Miki!

- Bartolomeo

Rodzina_Gojny pisze...

Wszystkiego najlepszego, dużooo zdrówka, miłości i słoneczka nad głową życzy rodzina Gojny

STO LAT, STO LAT MIKI...

Anonimowy pisze...

MIKUSIU, życzymy Ci wszystkiego najlepszego, przede wszystkim dużo, dużo, dużo ZDRÓWKA,
radości, samych niezapomnianych chwil, słońca, uśmiechu, przyjaciół, wspaniałych prezentów,
a także spełnienia Twoich najskrytszych dziecięcych marzeń!!!

Weronisia i Dominisia z rodzicami

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego dla Mikolajka z okazji urodzinek. buziaki
Zu & Lo

Anonimowy pisze...

ŻYCZĘ CI JAK DOBRA WRÓZKA DUŻO SŁOŃCA W TWYCH OCZACH,NA USTACH,BY SPEŁNIŁY SIĘ MARZENIA SKRYWANE W SERDUSZKACH TWYCH NAJBLIŻSZYCH,BY NADSZEDŁ UPRAGNIONY DZIEŃ KIEDY WSZYSCY USŁYSZĄ TWÓJ DZIECIĘCY ŚMIECH..TWOJĄ RADOŚĆ..
DUŻO SLODKICH BUZIAKÓW DUŻO ZDRÓWKA 100 LAT MIKUSIU!!!
BOGUSIA