13 lip 2009

NASZ SZEŚCIOLATEK

Mikołajek ma 6 lat! Jak to przeleciało! Postanowiłam dziś zamieścić piękne życzenia napisane przez Ciocie Mikołajka:) Dostarczyły nam wielu wzruszeń a i uśmiech na twarzy Mikołajka.

Tak było sześć lat temu:)

Może nie powiem tego w sposób najbardziej oryginalny ani dowcipny, ale moje "wszystkiego najlepszego" jest pełne radości i miłości[...] Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin, zawsze uśmiechniętej buzi i samych słonecznych dni życzą Zuzia i Lorenzo.

Kochany Mikołaju!
Z okazji Twoich 6 urodzin życzę Ci dużo zdrowia, siły i samych słonecznych dni. Dziękuję Ci za to, że jesteś. Że się nie poddałeś choć bywało różnie. Dziękuję Ci za każdy uśmiech, każdą minkę, którymi obdarzasz swoją dzielną mamę i dziadków. Te uśmiechy, miny, gesty powodują, że oni są silniejsi do dalszej opieki nad Tobą. Dlatego bądź dla nas słoneczkiem, które daje siły i chęć do życia. Może jestem daleko i nie mam okazji zbyt często Cię odwiedzić, ale śledzę" Twoje osiągnięcia na blogu Twojej mamy. Jesteś ślicznym chłopcem, z którego mama i dziadkowie są dumni. A ja się cieszę, że jesteś. I bądź z nami na zawsze. Nie daj się przeciwnością loasu a my będziemy Cię w tym wspierać. Joasia z Piotrem, Mikołajem i Wojciechem.

Mikołajku! Niech Bóg obdarza Cię zdrowiem a najbliżsi miłością , która płynie z głębi serca. Kochamy Ciebie babcia i dziadek.

Brak komentarzy: