4 lip 2009

NA ZIELONEJ TRAWCE

Znów na działce! Dzisiaj poświęcamy się pracy. Ja zajęłam się wyrywaniem chwastów, a Dawid czyszczeniem oczka. Potem nastąpiło przekroczenie drzwi z 1945r. (z domu na ulicy Parkowej 11, który palił się po zrzuceniu bomby w czasie wyzwolenia Siemianowic), które znajdują się obecnie na działce i odkrywanie wszystkiego co nagromadził tam dziadek i mój tata. Oczywiście nadeszła chwila, żeby niektóre z tych przedmiotów pożegnać, bo ich czas zdecydowanie się skończył. To był pracowity dzień zakończony grillem i wieczornym oddechem wśród przyrody.
Kot na uwięzi

Wodę trzeba bezwględnie wymienić!
Czyszczenie oczka

Złapałem taaaką rybę!

Paź królowej

I ja też pomagam!

Wczoraj przycięty wywiór ;)

Biała lilia

Lilia pomarańczowa


Chwila dla kota


Wśród hortensji - radośnie!


Takie nasze fotki

pachnąca...

Wiśniowe słabości

1 komentarz:

Lionel Messi pisze...

Gooooooooooooooood
Thank you
The subject of more than wonderful