10 sty 2009

DECOUPAGE -NOWE HOBBY?

Ciekawiła mnie ta technika od dawna, ale dopiero teraz zabrałam się za nią jak należy. Podczas naszego czytelniczego wypadu do empiku i zakupów czasopism związanych z naszym hobby, poczułam nieodpartą chęć rozpoczęcia przygody z decoupage.Zakupiłam ryżowe serwetki z motywem gałązek i owoców figowych. Wybór był nieprzypadkowy, bo figi kojarzą mi się z ciepłą Kretą, gorącym słońcem i naszymi wakacjami. Do tego potrzebny był klej do serwetek (u mnie z firmy Stamperia) i bezbarwny wosk, nadający aksamitną, połyskującą powierzchnię. Po moim pierwszym spotkaniu z decoupage, wiem, że to nie koniec! W moim przypadku efekt łatwiej prezentuje się na powierzchni drewnianej, niż szklanej. Być może brak odpowiednich umiejętności nasuwa takie wnisoki. Dlatego trzeba próbować dalej.

Mały zestaw


Wycinanie wzorów

Klejenie, malowanie

Pierwszy naniesiony element

Ozdobiona od spodu pokrywka

Próba klejenie na szkle

Brak komentarzy: