3 sie 2008

ISTEBNA - DZIEŃ SIÓDMY- STECÓWKA

To był nielada wyczyn! Pchając wózek z Mikusiem, właściwie ciągle pod gorę , ja i Daniel przebyliśmy około 16 km. Celem naszym był kościół na Stecówce. I udało się!Nagrodą były widoczki, jagody, a dla mnie.. zaliczony kolejny kościółek należący do szlaku architektury drewnianej.

Chwała najsampierw komu
Komu gloria na wysokościach ?


Chwała tobie wietrze
Wieczny ty młodziku
Sieroto świata, ulubieńcze losu
Od złego ratuj i kąkoli w zbożu


Chwała najsampierw tobie
Trawo przychylna każdemu
Kraino na dół od Edenu
Gloria! Gloria!






Halo!Mieliśmy jechać tam!


Na jagody!
...w góry bieżych, w niebo sam się wzbijasz
I chmury czarne białym kłem przebijasz
I to wszystko bezkrwawo - brawo, brawo
I to wszystko złociste i nikogo nie boli
Gloria! Gloria in excelsis soli!



Kościół parafialny pw. Matki Boskiej Fatimskiej z 1956 r. Konstrukcja zrębowa, kryty gontem.

Wracamy!


"Ty który stworzyłeś
jaśminu gałązkę
Ty który orzech włoski
zawiązujesz w piąstkę
Zachowaj dzisiaj od nienawiści
Moje serce moje oczy moje myśli".



Mało już takich dzikich ogródków.

Przypadkowe spotkanie "na trasie"


Prywatny GPS;)


Zbiórka! Do schroniska... marsz!


Na miejscu!
TEKSTY PIOSENEK: SDM

Brak komentarzy: