8 lip 2007

Cudowne lata osiemdziesiąte:)

Ta piosenka "Teardrops" zawsze chwytala mnie za serce i ciagle jest mi bliska. Przypomina wspaniale lata osiemdziesiąte i nawet wyciska lzy. Uwielbialam Shakina Stevensa i dla przypomnienia tych czasów ten oto teledysk.

Shakin Stevens-bożyszcze lat 70,80, 90 :)

Koncert w 1985 r w Polsce!

Nie mogłam się powstrzymac wrzuciłam kolejny teledysk "Because I Love you" Piękne i sentymentalne.




Mix! Urządzam w domu taneczne szaleństwo!

Przesłuchałam też najnowszą płytę Shakin`a ale wolę dawne klimaty. Sam "Shaky" już trochę podstarzały ale nadal bardzo przystojny:)

Oficjalne strona artysty: http://www.shakinstevens.com/

2 komentarze:

cubase pisze...

Hmmmm... Lata 80-te .... to były czasy :) , nie to co teraz, utwory dopracowane do "pefekcji", tylko po co?, bez klimatu, bez pomysłu ,wszystko cyfrowe i na komerche, prawie każdy ma te same instrumenty, a ostatnia płyta Jarrea - katastrofa !!!

Anonimowy pisze...

Lata 80' i wcześniejsze - ach, piękne czasy... A Shakin' Stevens? Ojejkuś! Głos ma boski... Jego głos pozwala marzyć, marzyć... Ma już wiek taki jaki ma, ale nadal wygląda cudnie. Szkoda, że nie było mi dane widzieć Go za młodu i być na koncercie. Jednak mam nadzieję, że przyjedzie do Polski jeszcze :)