12 lip 2007

GEORGE MICHAEL - FOTOREPORTAŻ -11.07.2007- CZĘŚĆ 2

Stalam 2 metry od Georga i wrzeszczalam z tlumem slowa piosenek. Nie do wiary ze moge z bliska widziec moja gwiazde!To dzialo sie naprawde. Kiedy na prosbe publicznosci George zaspiewal "Freedom" podnosilam wysoko rece wyzwalajac z siebie resztki zlej energii i czujac prawdziwe wyzwolenie dla ciala i duszy:) Soul free spiewal w innej piosence George, ktorej nie bylo na koncercie.Ja dzis dzieki temu co uslyszalam i zobaczylam na koncercie tez moge czuc sie tak jakby moja dusza byla wolna.

Kontrowersyjne? "Shoot the dog"



"Outside"

"Freedom"


"Shoot the dog"


"Father Figure"



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

imponujące :) gratuluję koncertu! recenzję słyszałem bardzo pozytywne.

Anonimowy pisze...

imponujące! gratuluję koncertu, słyszałem pozytywne recenje.

g

cubase pisze...

przepiękna i oryginalna scena, aż żal że nie było NIK...ale ważne że koncert się udał i będzie co wspominać