28 maj 2009

DZIEŃ MATKI W PRZEDSZKOLU

Ten dzień dostarczył mi wielu wzruszeń. Dzień Matki. Dostałam zaproszenie do przedszkola Mikołajka. Miłe chwile w sali Mikołajka z innymi mamami i ich dziećmi, później występ podopiecznych ośrodka. Gdy usłyszałam tę piosenkę, łyz polały się same...
Kiedy byłem jak kropelka,
Czułem serca Twego bicie.
I wiedziałem jak jest wielka
Miłość, która daje życie.
Ref: Kocham Cię, kocham Cię mamo.
Wiem, że Ty czujesz to samo.
2.Kiedy byłem jak kwiatuszek
Mama głośno powiedziała-
Znów rozwinął się kłębuszek,
Który bardzo pokochała.
3.Kiedy będę taki duży
Ja przytulę mamo Ciebie.
I zawołam: żadna burza
Nie oddali nas od siebie!

Arka Noego



Karteczka dla Mamy

Oczekiwanie na mamy

Mikołajek z jedną z pań

W oczekiwaniu na występ


Zdziwiony?

Występ dla mam
Założycielka ośrodka: Maria Trzcińska - Fajfrowska
Obraz (przedstawiający ośrodek dla dzieci na Giszowcu)
Ewalda Gawilka- fascynata van Gogha i Toulouse-Lautreca.

Słonecznik dla Mamy!

Brak komentarzy: