12 gru 2007

A TY MNIE NA WYSPY SZCZĘSLIWE ZAWIEŹ....

Wiolu! Wyruszasz w daleki świat i będziesz z dala od swoich ukochanych miejsc, osób. Za parę dni czeka Cię wielka wyprawa w nieznane. Życzę Ci, żebyś tam znalazła również ukochane miejsca, dobrych ludzi wokół siebie i żebyś mogła powiedzieć , że to właśnie ta szczęśliwa wyspa. Najważniejsze, że bedziecie tam całą rodzinką, bo razem zawsze jest łatwiej:) Trzymamy za Was kciuki! A lotu sie nie obawiaj! Z góry są cudowne widoki - również nocą!



Zachód nad wyspami greckimi
Lot nad alpami

Prośba o wyspy szczęśliwe - K.I Gałczyński

A ty mnie na wyspy szczęśliwe zawieź,
wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, zacałuj
ty mnie ukołysz i uśpij, snem muzykalnym zasyp, otumań
we śnie na wyspach szczęśliwych nie przebudź ze snu.

Pokaż mi wody ogromne i wody ciche,
rozmowy gwiazd na gałęziach pozwól mi słyszeć zielonych,
dużo motyli mi pokaż, serca motyli przybliż i przytul,
myśli spokojne ponad wodami pochyl miłością.

Brak komentarzy: