24 cze 2009

URODZINKI EWELINKI

Teraz mogę na blogu pokazać co próbowałam przed i po kursie decoupage stworzyć na urodziny Eweliny.Nie wszystko wyszło tak , jak chciałam, bo jeszcze brakuje mi wprawy i doświadczenia. Częsciowo eksperymentowałam , m.in. z decoupage ze zdjęć:) Bardzo miło spędziłam popołudnie i wieczór urodzinowy. Dziękuję Ewelinko i jeszcze raz wszystkiego dobrego i niech "secret" działa:)

Pudełeczko

Środek wypełniłam różanymi zapachami

"Dwa puzzelki" czyli ramka ze zdjęciem również techniką decoupage.


Mały zestaw startowy do decoupage

Świeczniki z zapachowymi świeczkami

Klonowy liść(podkładka pod kubek) wykonana oczywiście decoupage

Kuferek na różności


Przywitanie kota Eweliny

Rozpakowywanie prezentu

Ten zestaw znów nie pozwolił mi na uniknięcie kalorycznych bomb.


Prawie gotowy sweterek

Oglądamy hafty, gazetki itp.


Solenizantka z Albinkiem

Brak komentarzy: