26 cze 2009

ODSZEDŁ KRÓL POPU [^]

Na muzyce Michalea Jacksona się wychowałam i rosłam z każdą jego piosenką, która okazywała się być hitem. Oczywiście pozostaję wierna mojemu "Georgusiowi" i dla mnie to on jest muzycznym królem,i to nie tylko popu! Przyznać jednak trzeba, że Jackson to postać nietuzinkowa. Mimo kontrowersyjnego stylu życia, sfiksowanego systemu wartości, zawsze pozostanie gwiazdą wielkiego formatu. Trudno wymienić najlepsze z jego utworów, bo wiele z nich utrzymywało się na szczycie miesiącami, a jego płyta "Thriller" jest najlepiej sprzedaną płytą w historii. Wśród moich ulubionych utworów pozostaną: "Liberian girl" "Billie Jean", "Beat in","Give to me" "Remember the time","Heal the word" i ... "The way you make me feel". Jak to dziś spuentował mój kolega (słowami Soyki) " wszyscy równi wobec czasu i płomienia".
Okładka ze specjalnego dwukasetowego wydania z mojej muzycznej kolekcji.

Brak komentarzy: