2 paź 2007

LETNIA STOLICA REGIONU - HASŁO

Poniżej prezentuję artykuł z Dziennika Zachodniego i serwisu internetowego http://www.naszemiasto.pl/ Ku mojemu zaskoczeniu dzisiaj zadzwonił telefon i poinformowano mnie, że zostałam zwyciężczynią konkursu na hasło. Zdązyłam już zapomnieć o tym sloganie a tu taka niespodzianka. Hasło jak hasło, ale cieszy mnie to, że będę mogła w nagrodę oprowadzić innych po regionie i zaprezentować własne foto z niezwykłych miejsc Śląska, a zwłaszcza Chorzowa.
Zamieszczam też link do strony:
http://katowice.naszemiasto.pl/stolica_regionu/specjalna_artykul/641679.html

Internetowy Plebiscyt na Letnią Stolicę Regionu 2007 rozstrzygnięty. Wygrał Chorzów!
Zwycięzcą w naszym internetowym rankingu został Chorzów, który w czasie ostatnich dwóch miesięcy objął prowadzenie w i ostatecznie pokonał pretendentów do tytułu Racibórz i Milówkę.
Przypominamy, że w plebiscycie "Dziennika Zachodniego" najwięcej głosów uzyskał Ustroń. Tak więc naprawdę to mamy dwóch liderów.
Druga część naszego konkursu polegała na wymyśleniu sloganu reklamującego uroki zwycięskiej miejscowości. I chociaż Chorzów zdobył miażdżącą przewagę w głosowaniu, to z wymyśleniem interesującego sloganu było dużo gorzej. Przyszło do nas bardzo mało e-maili z propozycjami.
Po burzliwej dyskusji wśród członków jury największe poparcie zdobyło hasło autorstwa Sabiny F***********: "Chorzów - miejsce, gdzie można wypocząć, pozwiedzać, zakosztować rozmaitych sportów i czuć się wspaniale!". Ciekawe jak Wam się spodoba?
Zwycięzca naszego konkursu otrzyma możliwość zaprezentowania własnego regionu wraz z materiałem zdjęciowym na stronach turystycznych serwisu NaszeMiasto.pl.

Brak komentarzy: